Het zit er helaas weer op. Wat was het een fantastisch weekend met veel spektakel, bier, lol en geweldige muziek. Voor ons vliegt de tijd voorbij maar voor de deelnemers van de 24-uurs Solexrace is het een echte slijtageslag. Hulde voor alle deelnemers die dit jaar hebben meegedaan en hebben gestreden voor KiKa. Dankzij het nieuwe reglement was het weer een echte wedstrijd, wij hebben genoten van jullie enthousiasme. Loesje en de G-spots is na vijf jaar van haar troon gestoten. Dit jaar hebben de dames van “Girls just wanne have fun” de originaliteitsprijs gewonnen. Zij hadden hun solex gepimpt in Super Mario stijl en hadden allemaal hele mooie kostuums. Gratis deelname voor hun dus volgend jaar. Het team van Solexracingteam Ad van Heerebeek had zijn zaakjes het beste voor elkaar, zij kwamen in de eerste ronde op kop en hebben dat niet meer afgegeven. Dit jaar voor het eerst 2 damesteams in de top-10
Algemeen klassement
1 Solexracingteam Ad van Heerebeek
2 Ut gu nie vanzelf
3 De snelle slak 1
4 Girl Power
5 De Kromme Trapper 2
6 Sherpa Racingteam
7 Euro Power
8 Team Berghe 2
9 Purple Train
10 van de Burgt Gazon aanleg en Tuinonderhoud
Damesklassement
1 Girlpower
2 Euro Power
3 De snelle slak 2
Originaliteitsprijs
Girls just wanne have fun