Posted On:14 juli 2013
Posted by Organisatie
Nieuws
We leven tegenwoordig in een digitaal tijdperk. Tussen het feesten en drinken wordt alles digitaal vastgelegd en gedeeld met vrienden op twitter, facebook, whatsapp, etc. Zo’n weekend is dus niet alleen een zware slijtage slag voor je lever maar ook je batterij van je telefoon heeft het zwaar te verduren. De Technische Dienst van de 24-uurs Solexrace heeft inmiddels de octrooien en patenten binnen dus wij mogen melden dat er dit jaar een oplaadpunt voor je telefoon komt op de Camping. Omdat wij er van uit gaan dat deze patenten ons veel geld op gaan leveren is het opladen voor jullie geheel GRATIS. Zodoende kun je heel de wereld op de hoogte houden van alles wat je meemaakt tijdens het 24-uurs Solexrace feestweekend.